Obavijest: www.sve.hr koristi kolačiće kako bi poboljšao Vaše korisničko iskustvo i funkcionalnost stranice. Saznaj više. SLAŽEM SE

Povrati, reklamacije i prigovori

Nezadovoljni ste proizvodom kojeg ste kupili na našoj stranici? Obratite nam se i Vašu ćemo reklamaciju riješiti u najkraćem mogućem roku.

Ako iz bilo kojeg razloga niste zadovoljni proizvodom (ne sviđa Vam se i sl., ali je ispravan) možete nam ga vratiti unutar 30 dana od datuma primitka proizvoda, odnosno primitka zadnjeg proizvoda iz narudžbe. Organizirat ćemo prikup i povrat (povrat možete organizirati i Vi), te ćemo Vam po primitku uplatiti ukupnu vrijednost tog proizvoda.

U slučaju da je proizvod neisparavn, mi ćemo organizirati prikup o našem trošku, te sukladno Vašim željama vratiti Vam novce ili poslati drugi, ispravan proizvod.

Prije povrata, pošaljite nam informacije s brojem narudžbebrojem računa ili vašim korisničkim imenom i opisom reklamacije e-mailom na [email protected] Ovisno o Vašem prigovoru/reklamaciji i konkretno opisanom razlogu nezadovoljstva proizvodom, poslat ćemo Vam informaciju o:

· mogućnosti zamjene proizvoda

· povratu proizvoda

· povratu novca

· servisnoj usluzi u slučaju potrebe popravka proizvoda

· drugim informacijama vezano za vaš prigovor/reklamaciju

U slučajevima zamjene ili povrata proizvoda nakon dogovora s Vama, na Vašu adresu šaljemo dostavnu službu koja prikuplja reklamirani proizvod i vraća na naše skladište. Kada proizvod stigne na skladište, šaljemo Vam obavijest o povratu novaca/slanju zamjenskog proizvoda. Povrat novca/zamjena za novi proizvod izvršavamo u roku 2-3 dana, a najkasnije u roku 14 dana. U suprotnom nas kontaktirajte e-mailom na [email protected]

U slučaju da je proizvod potrebno poslati u ovlašteni servis, poslat ćemo Vam sve podatke ovlaštenog servisa.

Ako je ambalaža oštećena nemojte preuzimati proizvod, nego dostavljaču skrenite pažnju na oštećenje ambalaže i zatražite da proizvod vrati sve.hr. Ako kupac ne reklamira oštećenje ambalaže dostavljaču u trenutku preuzimanja proizvoda, smatra se da je preuzeo proizvod s neoštećenom ambalažom.

Ukoliko oštećenje na proizvodu utvrdite nakon skidanja ambalaže, sačuvajte originalnu ambalažu i u roku 30 dana od dana primitka robe kontaktirajte nas. Ako sve.hr organizira prijevoz robe radi povrata, potrebno je proizvod zapakirati u originalnu ambalažu kako bi se izbjegla oštećenja na proizvodu. Ako se radi o specifičnoj ambalaži (npr. stiropor i folija) potrebno je učvrstiti dijelove ambalaže radi zaštite proizvoda.

 

Detaljnije pogledajte u Općim uvjetima poslovanja sve.hr u dijelu Trajanje i raskid ugovora (jednostrani raskid ugovora od strane kupca).

Nadamo se da ćemo na obostrano zadovoljstvo riješiti Vaš prigovor/ reklamaciju.

Odredbom Europske komisije br. 524/2013 o on-line rješavanju potrošačkih sporova koja se primjenjuje od 09.01.2016 godine, u pogon je stavljena Platforma za online rješavanje potrošačkih sporova (Platforma za ORS). Elektronska poveznica (link) na Platformu za ORS - http://ec.europa.eu/odr.

U slučaju neriješenih prigovora potrošači mogu rješavati potrošački spor putem tijela za ARPS sukladno Zakonu o alternativnom rješavanju potrošačkih sporova (NN 121/16) . Trgovac e-venture d.o.o. će u slučaju podnošenja prijedloga za mirenje sudjelovati u postupku pred ARPS tijelom: Sud časti pri Hrvatskoj gospodarskoj komori, Zagreb, Rooseveltov trg 2 ili na [email protected].

Službeni e-mail: [email protected]