Povrati, reklamacije i prigovori

Nezadovoljni ste proizvodom kojeg ste kupili na našoj stranici? Obratite nam se i Vašu ćemo reklamaciju riješiti u najkraćem mogućem roku.

Ako iz bilo kojeg razloga niste zadovoljni proizvodom (ne sviđa Vam se i sl., ali je ispravan) možete nam ga vratiti unutar 14 dana od datuma primitka proizvoda, odnosno primitka zadnjeg proizvoda iz narudžbe. Po primitku spornog proizvoda uplatiti ćemo Vam ukupnu vrijednost tog proizvoda. 

U slučaju kada proizvod želite vratiti zbog osobnog nezadovoljstva, isti je potrebno vratiti na način kako je i zaprimljen. Svaki proizvod dolazi unutar transportne ambalaže kako ne bi došlo do oštećenja same ambalaže proizvoda i samog proizvoda. Svaki proizvod unutar pakiranja mora sadržavati sve pripadajuće dokumente, etikete i sl. Etikete se sa proizvoda ne smiju uklanjati jer se u tom slučaju smanjujete vrijednost proizvoda. Odgovorni ste za svako umanjenje vrijednosti proizvoda koje je rezultat rukovanja tim proizvodom.

Kupac nema pravo na povrat u sljedećim slučajevima: 

  • predmet ugovora roba ili usluga čija je cijena ovisna o promjenama na financijskom tržištu koje su izvan utjecaja trgovca, a koje se mogu pojaviti za vrijeme trajanja prava potrošača/korisnika na jednostrani raskid ugovora
  • predmet ugovora roba koja je izrađena po specifikaciji potrošača/korisnika ili koja je jasno prilagođena potrošaču/korisniku
  • predmet ugovora lako pokvarljiva roba ili roba kojoj brzo istječe rok uporabe
  • predmet ugovora zapečaćena roba koja zbog zdravstvenih ili higijenskih razloga nije pogodna za vraćanje, ako je bila otpečaćena nakon dostave
  • predmet ugovora roba koja je zbog svoje prirode nakon dostave nerazdvojivo pomiješana s drugim stvarima
  • predmet ugovora isporuka alkoholnih pića čija je cijena ugovorena u trenutku sklapanja ugovora, a dostava može uslijediti tek nakon 30 dana, ako je cijena ovisna o promjenama na tržištu koje su izvan utjecaja trgovca
  • predmet ugovora isporuka zapečaćenih audiosnimaka ili videosnimaka, odnosno računalnih programa, koji su otpečaćeni nakon isporuke
  • predmet ugovora isporuka novina, periodičnog tiska ili magazina, s iznimkom pretplatničkih ugovora za takve publikacije
  • predmet ugovora pružanje usluge smještaja koji nije namijenjen stanovanju, pružanje usluge prijevoza robe, usluge najma vozila, usluge isporuke hrane i pića ili usluga vezanih uz slobodno vrijeme, ako je ugovoreno da usluga bude pružena određenog datuma ili u određenom razdoblju
  • predmet ugovora isporuka digitalnog sadržaja koji nije isporučen na tjelesnom mediju ako je ispunjenje ugovora započelo uz izričit prethodni pristanak potrošača te uz njegovu potvrdu da je upoznat s činjenicom da će time izgubiti pravo na jednostrani raskid ugovora.


U slučaju da je proizvod neisparavn, mi ćemo organizirati prikup o našem trošku, te sukladno Vašim željama vratiti Vam novce ili poslati drugi, ispravan proizvod.

Prije povrata, pošaljite nam informacije s brojem narudžbebrojem računa ili vašim korisničkim imenom i opisom reklamacije e-mailom na info@sve.hr. Ovisno o Vašem prigovoru/reklamaciji i konkretno opisanom razlogu nezadovoljstva proizvodom, poslat ćemo Vam informaciju o:

· mogućnosti zamjene proizvoda

· povratu proizvoda

· povratu novca

· servisnoj usluzi u slučaju potrebe popravka proizvoda

· drugim informacijama vezano za vaš prigovor/reklamaciju

Kada proizvod stigne na skladište, šaljemo Vam obavijest o povratu novaca/slanju zamjenskog proizvoda. Povrat novca/zamjena za novi proizvod izvršavamo u roku 2-3 dana, a najkasnije u roku 14 dana. U suprotnom nas kontaktirajte e-mailom na info@sve.hr.

U slučaju da je proizvod potrebno poslati u ovlašteni servis, poslat ćemo Vam sve podatke ovlaštenog servisa.

Ako je ambalaža oštećena nemojte preuzimati proizvod, nego dostavljaču skrenite pažnju na oštećenje ambalaže i zatražite da proizvod vrati sve.hr. Ako kupac ne reklamira oštećenje ambalaže dostavljaču u trenutku preuzimanja proizvoda, smatra se da je preuzeo proizvod s neoštećenom ambalažom.

Ukoliko oštećenje na proizvodu utvrdite nakon skidanja ambalaže, sačuvajte originalnu ambalažu i u roku 14 dana od dana primitka robe kontaktirajte nas. Ako sve.hr organizira prijevoz robe radi povrata, potrebno je proizvod zapakirati u originalnu ambalažu kako bi se izbjegla oštećenja na proizvodu. Ako se radi o specifičnoj ambalaži (npr. stiropor i folija) potrebno je učvrstiti dijelove ambalaže radi zaštite proizvoda.

 

Detaljnije pogledajte u Općim uvjetima poslovanja sve.hr u dijelu Trajanje i raskid ugovora (jednostrani raskid ugovora od strane kupca).

Nadamo se da ćemo na obostrano zadovoljstvo riješiti Vaš prigovor/ reklamaciju.

Odredbom Europske komisije br. 524/2013 o on-line rješavanju potrošačkih sporova koja se primjenjuje od 09.01.2016 godine, u pogon je stavljena Platforma za online rješavanje potrošačkih sporova (Platforma za ORS). Elektronska poveznica (link) na Platformu za ORS - http://ec.europa.eu/odr.

U slučaju neriješenih prigovora potrošači mogu rješavati potrošački spor putem tijela za ARPS sukladno Zakonu o alternativnom rješavanju potrošačkih sporova (NN 121/16) . Trgovac e-venture d.o.o. će u slučaju podnošenja prijedloga za mirenje sudjelovati u postupku pred ARPS tijelom: Sud časti pri Hrvatskoj gospodarskoj komori, Zagreb, Rooseveltov trg 2 ili na sudcasti@hgk.hr.

Službeni e-mail: info@sve.hr.