Obavijest: www.sve.hr koristi kolačiće kako bi poboljšao Vaše korisničko iskustvo i funkcionalnost stranice. Saznaj više. SLAŽEM SE

Povrati, reklamacije i prigovori

Nezadovoljni ste proizvodom kojeg ste kupili na našoj stranici? Obratite nam se i Vašu ćemo reklamaciju riješiti u najkraćem mogućem roku.

Ako iz bilo kojeg razloga niste zadovoljni proizvodom (ne sviđa Vam se i sl., ali je ispravan) možete nam ga vratiti unutar 30 dana od datuma primitka proizvoda, odnosno primitka zadnjeg proizvoda iz narudžbe. Po primitku spornog proizvoda uplatiti ćemo Vam ukupnu vrijednost tog proizvoda.

U slučaju da je proizvod neisparavn, mi ćemo organizirati prikup o našem trošku, te sukladno Vašim željama vratiti Vam novce ili poslati drugi, ispravan proizvod.

Prije povrata, pošaljite nam informacije s brojem narudžbebrojem računa ili vašim korisničkim imenom i opisom reklamacije e-mailom na [email protected] Ovisno o Vašem prigovoru/reklamaciji i konkretno opisanom razlogu nezadovoljstva proizvodom, poslat ćemo Vam informaciju o:

· mogućnosti zamjene proizvoda

· povratu proizvoda

· povratu novca

· servisnoj usluzi u slučaju potrebe popravka proizvoda

· drugim informacijama vezano za vaš prigovor/reklamaciju

U slučajevima zamjene ili povrata proizvoda nakon dogovora s Vama, na Vašu adresu šaljemo dostavnu službu koja prikuplja reklamirani proizvod i vraća na naše skladište. Kada proizvod stigne na skladište, šaljemo Vam obavijest o povratu novaca/slanju zamjenskog proizvoda. Povrat novca/zamjena za novi proizvod izvršavamo u roku 2-3 dana, a najkasnije u roku 14 dana. U suprotnom nas kontaktirajte e-mailom na [email protected]

U slučaju da je proizvod potrebno poslati u ovlašteni servis, poslat ćemo Vam sve podatke ovlaštenog servisa.

Ako je ambalaža oštećena nemojte preuzimati proizvod, nego dostavljaču skrenite pažnju na oštećenje ambalaže i zatražite da proizvod vrati sve.hr. Ako kupac ne reklamira oštećenje ambalaže dostavljaču u trenutku preuzimanja proizvoda, smatra se da je preuzeo proizvod s neoštećenom ambalažom.

Ukoliko oštećenje na proizvodu utvrdite nakon skidanja ambalaže, sačuvajte originalnu ambalažu i u roku 30 dana od dana primitka robe kontaktirajte nas. Ako sve.hr organizira prijevoz robe radi povrata, potrebno je proizvod zapakirati u originalnu ambalažu kako bi se izbjegla oštećenja na proizvodu. Ako se radi o specifičnoj ambalaži (npr. stiropor i folija) potrebno je učvrstiti dijelove ambalaže radi zaštite proizvoda.

 

Detaljnije pogledajte u Općim uvjetima poslovanja sve.hr u dijelu Trajanje i raskid ugovora (jednostrani raskid ugovora od strane kupca).

Nadamo se da ćemo na obostrano zadovoljstvo riješiti Vaš prigovor/ reklamaciju.

Odredbom Europske komisije br. 524/2013 o on-line rješavanju potrošačkih sporova koja se primjenjuje od 09.01.2016 godine, u pogon je stavljena Platforma za online rješavanje potrošačkih sporova (Platforma za ORS). Elektronska poveznica (link) na Platformu za ORS - http://ec.europa.eu/odr.

U slučaju neriješenih prigovora potrošači mogu rješavati potrošački spor putem tijela za ARPS sukladno Zakonu o alternativnom rješavanju potrošačkih sporova (NN 121/16) . Trgovac e-venture d.o.o. će u slučaju podnošenja prijedloga za mirenje sudjelovati u postupku pred ARPS tijelom: Sud časti pri Hrvatskoj gospodarskoj komori, Zagreb, Rooseveltov trg 2 ili na [email protected].

Službeni e-mail: [email protected]